Ми пропонуємо безкоштовну доставку ваших замовлень до точок видачі ROZETKA. Це зручно та швидко – відправлення до відділень ROZETKA здійснюється щодня, тож ви можете отримати своє замовлення в найближчій точці видачі, коли вам зручно.
Мінімальна сума для замовлення складає 350 грн.
ВАЖЛИВО ДО ОЗНАЙОМЛЕННЯ
Щоб скористатися послугою відправлення в точки видачі ROZETKA вам потрібно коректно надати дані, а саме:
- прізвище, ім'я та по-батькові* отримувача;
- номер телефону;
- в адресній строці вказати місто та назву відділення**.
*заповнювати поле "По батькові" не обов'язково
**обрати зручне для вас відділення можна за посиланням https://rozetka.delivery/tracking/branches
ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ
1. Як дізнатися, що до мене прямує доставка?
Після того, як замовлення було передане нами у відділення ROZETKA, вам надійде SMS повідомлення про це. Також повідомлення надходять у випадку прибуття замовлення до точки видачі.
2. Як довго триває доставка в точки видачі ROZETKA?
Стандартно термін доставки в магазини ROZETKA становить 5 днів із моменту приймання відправлення. Відправлення, які здійснюються з міста Київ, доставляються протягом 2-4 днів.
3. Як я можу перевірити статус доставки посилки?
Відстежити статус посилки ви можете за посиланням https://rozetka.delivery/tracking/parcel та в Telergam (@rzdelivery_bot).
4. Як дізнатись адреси та графік роботи відділень?
Щоб дізнатись адреси та графік роботи відділень, перейдіть за посиланням https://rozetka.delivery/tracking/branches
5. Які документи потрібні для отримання відправлення?
Відправлення з неоплаченим замовленням:
Отримання посилки вартістю до 4999 грн, яка передбачає зворотну доставку коштів Відправнику, можливе без посвідчення особи.
Відправлення з оплаченим замовленням:
Отримання відправлення, яке не передбачає зворотну доставку коштів Відправнику, можливе з посвідченням особи чиї дані були вказані в полі «Отримувач».
Оплата готівкою на суму понад 5 тисяч гривень:
Отримання відправлення з готівковою оплатою вартістю 5 000 ₴ - 29 999 ₴ відбувається за наявності паспорта.
Оплата при отриманні на суму понад 30 тисяч гривень:
Відповідно до чинного законодавства, отримання замовлення з готівковою оплатою вартістю понад 30000 ₴, вимагає обов'язкової ідентифікації особи платника. При доставці в магазини ROZETKA верифікація відбувається за паспортом та РНОКПП на місці (з завіренням копій особистим підписом).
6. Скільки днів посилка може зберігатись в відділенні ROZETKA?
Зберігання замовлення складає 10 днів. Після чого воно автоматично буде відправлене назад до відправника.
Детальніше про послуги, технічні моменти та інші нюанси, що пов'язані виключно з поштовим оператором, ви можете знайти на офіційній сторінці компанії.
Послуги доставки, включаючи кур'єрську доставку компанії "Нова Пошта" здійснюється Вашим коштом з врахуванням тарифом перевізника. Відправка замовлень відбувається двічі на день.
Мінімальна сума для замовлення складає 350 грн.
ВАЖЛИВО ДО ОЗНАЙОМЛЕННЯ
Щоб скористатися послугою відправлення у відділення Нової Пошти вам потрібно коректно надати дані, а саме:
- прізвище, ім'я та по-батькові* отримувача;
- номер телефону;
- в строках вказати місто та номер відділення або поштомата**.
*заповнювати поле "По батькові" не обов'язково
**обрати зручне для вас відділення можна за посиланням https://r51797.geo.novaposhta.ua/office/nearest
ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ
1. Як дізнатися, що до мене прямує доставка?
Після того, як замовлення було передане нами у відділення Нової Пошти, вам надійде SMS повідомлення*** про це. Також повідомлення надходять у випадку прибуття замовлення до точки видачі.
***повідомлення може надходити або в застосунку на зареєстрований мобільний номер, що був вказаний у замовленні, або у мобільному форматі
2. Як довго триває доставка у відділення Нової Пошти?
Терміни доставки по Україні становлять зазвичай 1-3 дні, не враховуючи вихідні та святкові дні. Дізнатися терміни доставки ви можете за посиланням https://novaposhta.ua/onlineorder/estimatedate
3. Як я можу перевірити статус доставки посилки?
Відстежити статус посилки ви можете за посиланням https://tracking.novaposhta.ua вставивши попередньо ТТН замовлення (накладна).
4. Як дізнатись адреси та графік роботи відділень?
Щоб дізнатись адреси та графік роботи відділень, перейдіть за посиланням https://r51797.geo.novaposhta.ua/office/nearest
5. Скільки днів посилка може зберігатись у відділенні Нової Пошти?
Зберігання замовлення складає 7 днів. Після чого воно автоматично буде відправлене назад до відправника.
Детальніше про послуги, технічні моменти та інші нюанси, що пов'язані виключно з поштовим оператором, ви можете знайти на офіційній сторінці компанії.
Ви можете скористатися опцією самовивозу в нашому магазині за адресою: м. Київ, вул. Вербова, 17-Б, всього в 300 метрах від станції метро Почайна. Товари, що були зазначені у замовлені, резервуються за отримувачем рівно на тиждень з моменту оформлення замовлення.
Мінімальна сума для замовлення - відсутня.
Акційна пропозиція "НАРЕШТІ, всі знижки СУМУЮТЬСЯ! Отримайте знижку 22% на кожен 2-й товар з нагоди Чорної П'ятниці на всі товари, навіть АКЦІЙНІ"
1. Придбані товари умовно розташовуються в замовленні за зменшенням вартості: від найдорожчого до найдешевшого;
2. Знижка в розмірі 22% надається на кожен другий товар у чеку;
3. Розмір знижки відповідає знижці вказаної на сторінці з товаром;
4. Знижка поширюється на товари, що вже мають акційну пропозицію, де співвідношення отриманої знижки відповідно до п. 2 впливає на вже встановлену акційну вартість.
Акція дійсна 03.12.2024