ОПЛАТА
На сайті наявні можливості таких типів оплат:
1. Оплата в точці самовивозу: цей спосіб передбачає здійснення оплати безпосередньо в магазині після отримання товару. В такому випадку покупець самостійно приходить до місця, де здійснюється видача замовлення, та оплачує його на місці. Така модель оплати надає покупцю можливість оплатити товар в зручний для нього час і спосіб оглянувши попередньо своє замовлення фізично
2. Післяплата (або накладений платіж): це модель оплати, коли продавець отримує гроші за товар лише після того, як його отримав покупець. Таким чином поштовий оператор виступає в ролі посередника між покупцем і продавцем, забезпечуючи доставлення товару та переказ коштів. Зазвичай, у таких видів оплат наявна додаткова комісія за переказ коштів, вартість якої варіюється від тарифів перевізника
3. Оплата на картку або безготівковий рахунок (виставлення рахунку/IBAN): цей спосіб передбачає переказ коштів покупцем на банківську картку або рахунок продавця перед відправленням товару. Після підтвердження отримання оплати продавець відправляє замовлення обраним способом доставки. Така модель зручна для покупців, які віддають перевагу безконтактним розрахункам. Зазвичай платіж можна здійснити через онлайн-банкінг, мобільний додаток або термінал.
Задля отримання додаткової інформації звертайтесь через будь-який зручний Вам месенджер до менеджеру магазину
Ми пропонуємо безкоштовну доставку ваших замовлень від 1000 грн до точок видачі ROZETKA. Це зручно та швидко – відправлення до відділень ROZETKA здійснюється щодня, тож ви можете отримати своє замовлення в найближчій точці видачі, коли вам зручно.
Мінімальна сума для замовлення складає 350 грн.
ВАЖЛИВО ДО ОЗНАЙОМЛЕННЯ
Щоб скористатися послугою відправлення в точки видачі ROZETKA вам потрібно коректно надати дані, а саме:
- прізвище, ім'я та по-батькові* отримувача;
- номер телефону;
- в адресній строці вказати місто та назву відділення**.
*заповнювати поле "По батькові" не обов'язково
**обрати зручне для вас відділення можна за посиланням https://rozetka.delivery/tracking/branches
Послуги з доставки відправлення (якщо доставку оплачує одержувач) - 49 грн.
Комісія за грошовий переказ (за умови оплати замовлення при отриманні) – 15 грн + 1,5% від суми грошового переказу.
ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ
1. Як дізнатися, що до мене прямує доставка?
Після того, як замовлення було передане нами у відділення ROZETKA, вам надійде SMS повідомлення про це. Також повідомлення надходять у випадку прибуття замовлення до точки видачі.
2. Як довго триває доставка в точки видачі ROZETKA?
Стандартно термін доставки в магазини ROZETKA становить 5 днів із моменту приймання відправлення. Відправлення, які здійснюються з міста Київ, доставляються протягом 2-4 днів.
3. Як я можу перевірити статус доставки посилки?
Відстежити статус посилки ви можете за посиланням https://rozetka.delivery/tracking/parcel та в Telergam (@rzdelivery_bot).
4. Як дізнатись адреси та графік роботи відділень?
Щоб дізнатись адреси та графік роботи відділень, перейдіть за посиланням https://rozetka.delivery/tracking/branches
5. Які документи потрібні для отримання відправлення?
Відправлення з неоплаченим замовленням:
Отримання посилки вартістю до 4999 грн, яка передбачає зворотну доставку коштів Відправнику, можливе без посвідчення особи.
Відправлення з оплаченим замовленням:
Отримання відправлення, яке не передбачає зворотну доставку коштів Відправнику, можливе з посвідченням особи чиї дані були вказані в полі «Отримувач».
Оплата готівкою на суму понад 5 тисяч гривень:
Отримання відправлення з готівковою оплатою вартістю 5 000 ₴ - 29 999 ₴ відбувається за наявності паспорта.
Оплата при отриманні на суму понад 30 тисяч гривень:
Відповідно до чинного законодавства, отримання замовлення з готівковою оплатою вартістю понад 30000 ₴, вимагає обов'язкової ідентифікації особи платника. При доставці в магазини ROZETKA верифікація відбувається за паспортом та РНОКПП на місці (з завіренням копій особистим підписом).
6. Скільки днів посилка може зберігатись в відділенні ROZETKA?
Зберігання замовлення складає 10 днів. Після чого воно автоматично буде відправлене назад до відправника.
Детальніше про послуги, технічні моменти та інші нюанси, що пов'язані виключно з поштовим оператором, ви можете знайти на офіційній сторінці компанії.
Послуги доставки, включаючи кур'єрську доставку компанії "Нова Пошта" здійснюється Вашим коштом з врахуванням тарифом перевізника. Відправка замовлень відбувається двічі на день.
Мінімальна сума для замовлення складає 350 грн.
ВАЖЛИВО ДО ОЗНАЙОМЛЕННЯ
Щоб скористатися послугою відправлення у відділення Нової Пошти вам потрібно коректно надати дані, а саме:
- прізвище, ім'я та по-батькові* отримувача;
- номер телефону;
- в строках вказати місто та номер відділення або поштомата**.
*заповнювати поле "По батькові" не обов'язково
**обрати зручне для вас відділення можна за посиланням https://r51797.geo.novaposhta.ua/office/nearest
ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ
1. Як дізнатися, що до мене прямує доставка?
Після того, як замовлення було передане нами у відділення Нової Пошти, вам надійде SMS повідомлення*** про це. Також повідомлення надходять у випадку прибуття замовлення до точки видачі.
***повідомлення може надходити або в застосунку на зареєстрований мобільний номер, що був вказаний у замовленні, або у мобільному форматі
2. Як довго триває доставка у відділення Нової Пошти?
Терміни доставки по Україні становлять зазвичай 1-3 дні, не враховуючи вихідні та святкові дні. Дізнатися терміни доставки ви можете за посиланням https://novaposhta.ua/onlineorder/estimatedate
3. Як я можу перевірити статус доставки посилки?
Відстежити статус посилки ви можете за посиланням https://tracking.novaposhta.ua вставивши попередньо ТТН замовлення (накладна).
4. Як дізнатись адреси та графік роботи відділень?
Щоб дізнатись адреси та графік роботи відділень, перейдіть за посиланням https://r51797.geo.novaposhta.ua/office/nearest
5. Скільки днів посилка може зберігатись у відділенні Нової Пошти?
Зберігання замовлення складає 7 днів. Після чого воно автоматично буде відправлене назад до відправника.
Детальніше про послуги, технічні моменти та інші нюанси, що пов'язані виключно з поштовим оператором, ви можете знайти на офіційній сторінці компанії.
Ви можете скористатися опцією самовивозу в нашому магазині за адресою: м. Київ, вул. Вербова, 17-Б, всього в 300 метрах від станції метро Почайна. Товари, що були зазначені у замовлені, резервуються за отримувачем рівно на тиждень з моменту оформлення замовлення.
Мінімальна сума для замовлення - відсутня.
Наразі особливі пропозиції відсутні. Слідкуйте за інформацією на головній сторінці сайту